Kas notiek, kad esam saņēmuši pasūtījumu internetveikalā?

Ikdienā saņemam ļoti daudz zvanus ar jautājumiem par to, kā reālajā dzīvē notiek stādu sagatavošana un nosūtīšana ar pakomātu starpniecību, tāpēc beidzot esam gatavi šo procesu jums parādīt. 

Katru nosūtīto rozi (nerunājot pat par audzēšanu un kopšanu) rūpīgi sagatavo vismaz 2-5 speciālisti pēc šādas sistēmas:

 Katru rītu sākam ar pasūtījumu apstrādi (apkopojam pasūtījumus un nododam tos speciālistiem siltumnīcā);

 Siltumnīcā atlasām piemērotākos, skaistākos attiecīgo šķirņu stādus;

 Stādus rūpīgi sagatavojam: pievienojam licences etiķetes, attiecīgās uzlīmes, rūpīgi piesienam, nostiprinām un apgriežam, kā arī podiņus ievietojam maisiņos, lai mazinātu transportēšanas risku;

 Sagatavojam pasūtījumam atbilstošu kasti un uzmanīgi, izmantojot pildījuma materiālu, ievietojam un nostiprinām stādus (viens pasūtījums var tikt sadalīts un nosūtīts arī vairākās atsevišķās kastēs, ja novērojam tādu nepieciešamību);

Kastes aplīmējam ar uzlīmēm, kas brīdina par kastes trauslo saturu;

 Visus šajā dienā veiktos pasūtījumus nogādājam uz pakomātu;

 Jau pēc 2-3 dienām pasūtījums būs nonācis pie jums!

Līdz šim esam saņēmuši ļoti pozitīvas atsauksmes no klientiem visā Baltijā, kuri izvēlējušies šo piegādes veidu. Vienlaikus vēlamies motivēt mūsu klientus izņemt pasūtījumus no pakomāta laicīgi. 

FOTO - @visualsby.sbuta

#bumbierurozes #rožupiegāde #rožustādi #latvijāaudzētasrozes